2/4,3/4

hej nu sitter jag här och chillar på att min lektion ska börja, vi har engelska. Förlåt för att jag inte har bloggat på länge men jag har varit sjuk och är det nu med, men nu ska jag skärpa mig:P Det jag gjorde igår var jag hemma hela dagen och var sjuk, men lite senare på kvällen gick jag ut ett tag. Idag kom jag till matte lektionen när det var 40 min kvar, men jag pallade inte jobba så jag var i lärarrummet och drack läsk, heheh det var en 5kr i mitt glas:D Sen hade jag bara lust att vara lite social med alla trevliga lärare;)

Det som händer idag efter skolan så ska jag hem städa lite tills jena kommer, sen möta george&clive. Sen senare ska jag träffa ida, hon mår inte så bra:/ hon ska sova hos mig idag:D<3 Vi ska nog bara ha lite mys kväll, och vi behöver snacka om allt möjligt!

juste GRATTIS TOBBE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0