Det känns konstigt...

A nu som sakt är det slut mellan min bror och sara, dom höll nästan i 3 år lång tid det var fan snack om förlovning och resa till grekland var redan bestämmd. Men nu är det som det är, har nyss snackat med henne och nu börjar jag förstå mer och mer. Men ändå tycker jag att allt är konstigt eftersom allt gick så jävla fort helt plötsligt:/ hopps att båda ändå får ett bra liv och hittar en annan efter ett tag! Men jag hoppas ändå att man kan ha kontakten för jag behöver ju inte hata henne eller så.... men visst tycker jag att det är fittigt och så men nu när jag har snackat med henne så känns det ändå bättre på något sätt! LYCKA TILL BÅDA 2!

                                kommer fan sakna dig sara!!:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0