En ny morgon:)

hejhej alla söta blogg läsare. Aa nyss vaknade jag och tittade på klockan och såg att jag hade försovit mig. Men jag fixade mig och käka frulle, sen gick jag till tuben och då börja jag må ila och blev helt snörrig:/ Så jag gick hem igen och la mig i sängen och jag mår redan lite bättre... Snart så ska jag kolla på andra avenyn innan jag ska på möte hos min kontakt person! Hoppas allt kommer gå bra där, känner lite att det kommer bli jobbigt, men vi får se. När det är slut så ska jag hem och typ vila igen innan jag ska till blåsut och möta killarna. Bloggar senare underdagen för nu ska jag kolla  på andra avenyn.

kisses//rosita  

  
tyvärr är camran lite cp:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0