En underbardag.

hejhej Aa det jag och ida gjorde igår, först vi var hemma hos mig chilla galet.
Men sen på kvällen där så gjorde vi middag tillsammans. Efter det så skulle
vi åka hem till ida för att hämta kläder åt henne, men sen när vi kom hem
till mig igen så tog vi ett varmt bad:) med tända ljus hade mysmys! läsk och så..

Fredag.
Aa nyss så vaknade jag och ida,
då så började vi med att äta frulle.
Sen så kläde vi på oss bara tode det lungt,
men sen så stack vi hem till rudd:)
för jag skulle hämta kläder och mitt smink här!

Det jag ska göra idag!
* vaknade med ida
* smika och fixa oss
* hem till rudds
* åka till min kusin
* åka till fruängen
* träffa becca:)
* grilla med beccas familj:D

puss&kram
Rosita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0