Fan vilken dag..

hej bloggen Igår då var jag som sakt hos min kontakt person, det gick sådär det var mycket vi hade att snacka om. Vi gick in mer på ditaljer och så:/ tillslut så rann tårarna.. Men efter det mötet så stack jag hem och chilla lite med george&clive sen skulle jag till mamma för att käka middag. För jag och nicos skulle möta mamma vid sandsborg vi skulle åka till farsta för att kolla på nicos simmtävling:D han vann i alla fallXD Som vanligt nu för tiden så började jag och mamma tjaffsa om saker ting:/ kan vi inte bara sluta snart? orkar inte mer.... Sen kom jag hem och då snackade jag med magela och tompa om saker och ting!


 

puss&kram
R.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0