Fredags.

hejhej förlåt men jag har inte hunnit bloggat men nu ska jag skärpa mig!
Jo det blev inge jobba för mig i fredags jag hade ingen lust och sen var jag fortfarande sjuk:/
Så jag stack hem till rudds och chilla där och hade sjukt skoj för tompa ville att vi alla skulle gå till pizzerian och käka lite för sen så att vi planerat att vi skulle dra hos till H.H.
Det var skoj där för vi började med att spela lite fotboll och sen skulle vi gå upp för hela hammarby backen det va
jättejobbigt. men upp kom man:)
 Sen så grillade vi på kvällen och firade tobbe på sin 12 års dag.
Sen vid nio tiden kom ida till mig och vi skulle bara ta det lungt och mysa den kvällen, men så blev det inte :/
Istället så ville ida träffa mattias eftersom han ska flytta till skåne, så vi drog hos runt halv 12 till älvsjö.
sen ringde michelle ida för hon ville att vi skulle möta henne vi tp men det orkade inte matte, så vi möte henne
vid buss stationen istället, sen så drog jag och michelle hem till henne för det var fest där:)
Men sen drog vi ut igen och då ville alla dra till hägersten åsen men jag mådde redan piss och pallade inte de.
Så vi alla gick tillsammans till tp sen så vi jag vänta på mitt tåg i 25 min:/ men det gick ganska fort men sen var det
ganska låg bit hem,men jag var väl hemma runt halv 3 på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0