Gårdagen med Alex:)

hejhej sötnos förlåt för att jag inte la in något inlägg igår. Men jag var så jävla trött efter tvättstugan och lite mys och snack på kvällen med magela, så jag la mig direkt efter. Men igår så var jag först i skolan sen träffade jag alex på gården. För vi skulle vara med varandra en stund, vi bestämmde oss för att cyckla iväg ett tag. Så vi cyklade runt  gammla enskede och sen efter ett tag så stannade vi i maga parken, där satte vi oss på berget och fota lite:D
Bilderna kommer in på lördag eller söndag för alexs syster har hennes camra nu..... Mh sen ville alex att jag skulle skuscha henne till hh för hon skulle äta hos sin syster idag. Men sen cyklade jag hem och chilla med alla på gården och vara ett tag med felicia och alla:D

puss&kram
R.s


Kommentarer
Postat av: Alexandra Olofsson

Haha faan vad kul vi hade ;)<3

2009-04-16 @ 15:13:44
URL: http://sweetybejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0