Glad påsk!

hejhej på er alla

Idag har jag firat påsk med min släkt och familj,
hemma hos min faster och farbror!
Jag fick godis,pengar,prisentkort och kläder:)
Sen senare runt nio tiden var jag hemma hos rudds,
där var det många människor;) typ alla var här som jag brukar umgåsmed..
Vi var ute ett tag och jag träffa bella och tess:)<3 shiit va länge sen det var:/
Men sen stack vi in för det blev ganska kallt, då hade både george och clive deckat i sägen:P
Just nu sitter jag och snackar med alex om livet, hon ska sova här med mig:)
Nu ska jag börja fixa mig för jag ska sova snart med alex.
Juste nu är hon också tbx från spannien:D:D<33

puss&kram

Rosita&alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0