igår

Ja efter skolan hade jag utvecklingsamtal med min mamma, tack och lov gick allt toppen för jag har tydligen nått alla mina mål sen i höstast. Min mentor hon vill att jag ska börja natonela linjen med carro, men det blir nog så tror jag det verkar bäst så:D Min mamma var jätte nöjd med allt, så efter stack vi till donken ocn åt lite. Sen var jag och mamma tvungna att rusa till tuben för jag skulle ju jobba igår också med carro. Men vi hann med tuben och carro satt där och väntade på oss, men sen när vi kom fram så fick jag min tröja som det står att jag är tränare;)
Sen fick vi reda lite mer på hur det blir i påsk jag ska jobba 3 dagar då man tjänar tjockt bra då! Men sen när jag kom hem så gick jag ner till tvättsugan och snacka lite med magela och höll henne sällskap. det var det som hände igår.

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0