Kom nyss hem.

hejhej Älskling
Just nu kom jag hem från tvättstugan, men innan det har jag varit och jobbat med carro. Idag som sakt har jag bara varit hemma hela dagen tills jag drog mig till dalen saknade mina sötnosar för mycket:P då träffade jag dom sen gick jag och george in. Vi snackade ett tag men sen slutade de med att båda somna brevid varadra mysmys:D<3
Men sen vaknad jag av att min mobil vibrerade..

carro skrev- kom nu <3
Rosita skrev- nej det är ju fan en timme kvar?<3
carro- aha okej men vi ses sen då halv 7<3
Rosita - aa det låter bra<3

Så somnade jag ungefär 30 min till, nu snart ska jag hoppa in i badet tvätta håret. Sen måste jag fan slagga är skit trött.
puss&kram

carro på tuben för typ ett år sedan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0