Lite om mig:)

100 frågor

Jag har inge liv ...


1. vad heter du?

Rosita Sohlberg

2. vad kallas du?
Sita,rosen,rosajta

3. vad vill du bli kallad?
sita:)

4. födelsedatum?
2 Januari

5. stjärntecken?
stenbock

6. lunar?
verkligen inte !

7. msn?
jadå

8. helgon?
???

9. vart bor du?
sthlm

10. vad har du för mobil?
sony ericksson

11. har du en egen dator?
självklart

12. vem är din/dina bästisar?
Ida

13. har du något husdjur?
japp

14. vad ska du göra i sommar?
mycket

15. favoritfärg?
svart,rosa,blå

16. turnummer?
10

17. vad älskar du mest?
mina vänner

18. intressen?
jobbar,kompisar

19. favoritband/artist?
Chris Brown

20. favoritlåt med ditt favoritband/artist?
alla !!

21. namnsdag?
2 juli

22. vad skulle du vilja heta?
vet inte ...

23. vad heter du på din msn just nu?.

Rosita,


24. hur många online?
vete fan

25. vem är 15:nde online?
pallar inte kolla

26. vem har du blockat?
många många !

27. hur många olika grupper har du?
Online och offline

28. har du några olästa mejl på hotmail?
Ja

29. har du några nya kommentarer på bdb?
vet inte har inte loggat in än :)

30. isf hur många?
...

31. hur ser din drömkille/drömtjej ut?
... you know

32. beskriv ditt hår?
mörkt,slitet

33. har du några piercingar/tatueringar?
näsan

34. vart skulle du bo om du fick välja?
utomlands

35. bor du i lägenhet eller villa?
lägenhet.

36. vilken färg är snyggast på kläder?
svart

37. vad har du på dig?
en tröja:)

38. har du något i håret just nu?
nepp

39. vad har du gjort idag?
vara med ida

40. vad ska du göra imorron?
vara med ida, sen träffa becca och grilla

41. hur mår du just nu?
bra

42. hur brukar du annars må?
sådär

43. är du sjuk?
nix

44. har du ont nånstans?
ah min rygg

45. har du gått till tandläkaren detta året?
aa

46. vad heter din mamma?
min familjs namn angår inte er !

47. har du några syskon?
aa

48. vilket är ditt favoritdjur?
hund

49. äter du ofta godis?
har slutat med det :) äter ibland då jag känner för de

50. vilket är ditt favoritgodis?
choklad

51. vad är det finaste som finns?
PRIVAT

52. vilken är din favoritdryck?
fanta,coola

53. vilket är ditt favorit tv-program`?
andra avenyn

54. vilken är din favorit vecko dag?
fredag å lördag

55. vem är din förebild?
ingen !

56. vad är bäst med dig?
att jag är mig själv !

57. har du några komplex?
ja, :O

58. hatar du någon just nu?
japp inte bara en !

59. saknar du någon just nu?
japp.. många !

60. har du kysst en apa?
haha nej ?

61. vilket husdjur skulle du vilja ha?
inget

62. är du allergisk mot något?
nepp..

63. har du ngt nytt gb-inlägg på bdb?
vet ej

64. hur många bilder har du lagt ut?
vet ej

65. vad har du valt för bild här ovan?
??

66. vilket band är det dåligaste som finns?
många

67. är du kär?
aa

68. isåfall i vem?
- dedu

69. vad är din civilstatus?
inget

70. vad har du för sexuell läggning?
haha

71. är du homofob?
nej, så länge dom inte håller på med mig

72. är du medlem på någon annan sida än bilddagboken?
jaa,

73. isåfall vilken/vilka?
Playahead, msn, blogg

74. vilket är det fulaste tjejnamnet?
greta, å alla dom fula tant namnen

75. vilket är det fulaste killnmnet?
gunnar, å samma sak dära !

76. har du varit hos frisören det här året?
jag är min egen frisör, så ja :D

77. använder du nagellack?
måste, annars biter jag

78. har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
gardin

79. har du eget rum?
JA

80. har du en dubbelsäng?
JA :D

81. har du tv på rummet?
aa

82. när flyttade du senast?
för nått år sedan

83. vilken stil har du?
min stil

84. vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
ohåååååååå många

85. vilken kändistjej har snyggast kropp?
tänker inte på dt :S 

86. vilken kändiskille har snyggast kropp?
ouuuuf mångamånga,

87. skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
nej är du dum eller ?

88. har du hoppat studsmatta det här året?
nööööö

89. vilken är den godaste frukten?
höö?

90. äter du grönsaker varje dag?
nej

91. dricker du så mycket vatten som man ska?
näää

92. är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
normalviktig..

93. hur lång är du?
169

94. är du nöjd med dig själv?
ibland

95. vad är du bra på?
att bli riktigt sur ..

96. har du en egen hemsida?
min blogg :)

97. är du medlem på den engelska bilddagboken?
haha neJ?

98. hur gammal önskar du att du var?
??

99. vad är klockan just nu?
14:09

100. är det jobbigt att svara på frågor?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA


inte serös på denna bildXD

Kommentarer
Postat av: becc

Hhaah var du på konserten med chris brown ? ^^ DEN ÄGDE !

2009-04-15 @ 15:42:54
URL: http://hallelujahmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0