Lördags.

hej hej alla söta bloggare!

Eftersom man kom hem så tidigt på morgonen så vaknade jag runt halv 12 idag.
Jag fixade mig iordning sen drog jag mig till rudds för att hämta mina saker.
Det var meningen att jag skulle åka till min kusin men det blev inte så utan att jag var på messan.
Så jag,george,clive,omar,tobbe,eric var på messan i globen.heh jag och clive sjöng singstar framför alla det var sjukt pinsamt men skoj, det blev abba låtar! Men sen senare så ville sophie åka moppe.
Men vi åkte runt lite och sen hälsade på hennes kille och så det var sjukt skoj:D
Sen lämnade hon mig i globen igen för jag skulle möta killarna och vi skulle börja dra hos hem.
Men sen när vi kom hem så var vi alla ute på gården och vänta tills magela skulle fixa middan, hon är så jävla underbar. Föresten hela familjen dom gör fan allt för mig, och jag älskar dom! Aa sen så åkte killarna skatebord på gården och jag chilla runt där och åkte lite jag me:P men det var fan roligt när vi skulle göra omars ex avis genom att driva att jag var hans nya tjej, hahha men det blev bra för hon gick på det:D Sen senare runt 11 så gick vi och kolla lite på tv, men det blev en väldigt kort stund för jag var sjuk trött sen skulle jag upp runt halv 8 :(

puss kram på den underbara dagen med alla:D
Rosita<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0