mys med lillebror.

hejhej älsklings blogg

Idag var vi ju och bowla det var sjukt skoj.
Det var första gången för min lillebror.
Men det gick bra för han, vi hade det jätt mysigt idag:)
Sen när vi kom tbx så drog vi till frysen för att kolla på någraXD
hm men sen så skulle rudds åka till hälsingland idag:(
kommer fan sakna dom eftersom man är så vann att dom är hemma..
Men sen var jag och nicos ute med tobbe,andreas,omar m.m
för jag och nicos har fixat en skatebord till oss nu:D
MÅSTE fan bli grym innan dom kommer hem hahah
Sen drog jag och nicos hem för att fika med mamma och sen började det regna:/
Mhm men nu ska jag bara fixa lite med pea men sen så är det dags att slagga.

puss&kram
Rosita och nico

Minnen från kungsan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0