Mys middag

hejhej förlåt för att jag inte blogga igår. Igår så var jag typ ute hela kvällen och cyklade med lolly och alla andra:) Men sen senare efter vi hade varit i ica så var vi tvugna att gå in eftersom magela och tompa fira 2 år igår så hade dom gjort en jätte godmiddag:D såklart efterrätt ocksåXD Sen förhörde jag george&clive på deras franska prov som dom har idag...
jag hoppas nu verkligen att dom klarar detta nu!! tänker på er.

Godmorgon
Snart dax för att hoppa in i badet óch raka benen, sen vet jag inte ännu om jag ska gå på bilden eller inte? det är så jävla tråkigt där jag tror inte jag ska göra de:P men sen vill jag inte skolka heller! men nu ska jag bada puss kram
R.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0