natti/godmorgon

Det jag gjorde igår så var jag med felicia en stund på kvällen, var hemma hos henne och bara tog det lungt käka lite:) Sen palla inte jag vara ute mer så jag stack in och snacka lite med magela om vissa saker, sen kollade jag på linda rosings den rätta för mig.. hehe det var fett skoj:P hon valde den rätta åtminstånde! Igår sen när tompa kom hem så åt jag magela och tompa middag runt 10 tiden, gotte gott Sen efter dom goda mackorna så blev det nattinatti för mig.

heej!
Jo idag vaknade jag med george&clive men när dom stack till skolan så gjorde jag ett oboj sen gick jag och la mig, jag hade sjukt ont i huvudet och jag tror jag börjar bli sjuk:/ Faaaaan inte nu till lovet... Men nu ska jag jobba lite med en uppgift.

puss&kram
Rosita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0