Nattinatti

hejhej blogg nu är det fan dags att slagga nu snart eller det kommer nog bli tv:P men idag har jag såklart varit i skolan och då kom paolo roberto och snacka om sitt liv för oss, fett skön snubbe;) Han snackade fan typ 2 timmar typ, sen drog jag hem och hade bestämmt mig för att åka till george och clives skola. Så det gjorde jag men då gick det ändå rätt så fort ditt så jag satt och chilla på ett berg där vid buss stationen:D men sen kom dom springade<3 Aa sen åkte vi hem och chillade ett tag och sen skulle vi dra till deras basket träning sen skulle jag jag hem till min pappa idag:) För jag måste byta lite kläder och sen tänkte jag ha tvättstugan imorgon, mhm eftersom jag ska tbx till george&clive imorgon redan:)<3


För båda 2 fyller år på lördag eftersom dom är twins:D<3
jag i svartvit:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0