Ragg på donkenXD

heejsan a nyss kom jag och jena hem från donken,för jag och jena blev väldigt sugna på donken, så vi drog till skanstull hehe närmast:PNär vi har beställt de vi ville ha så tog det inte lång tid så kom det 2 killar och satte sig brevid oss:SDen ena killen presentera sig typ achmed:P hehe och ba jag skulle gärna vilja ha era nummer...Jag ba öhh? varför de, han ba ni är så snygga! Jag ba aha okej men neej tack det är lungt, gå vidare:) Då gick dom och snacka med sina tjejkompisar och ba nej dom ville inte ha våran nummer...Men då kom dom fram till oss och ba varför vill ni inte? är dom inte snygga? Jag ba hahahhhahah eller inte?? SKIT FULA!!!! hon ba nej dom är skit gulliga ju! Men sen palla inte vi mer så vi går därfrån och AS garvar åt killarna! Men det tar inte lång tid tills en liten gubbe med puckel rygg kommer på perongenoch svajar med sina ben sida till sida:P DÅ DOG JAG OCH JENA AV GAAAAAARV!!!Men nu ska jag och jena typ spela gh hehe lista ute de ni:P kisses

R.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0