solig dag,mycket som har hänt!

hejhej förlåt för att jag inte bloggade igår:/ men nu ska jag skärpa mig.
Det jag gjorde igår var jag med george,clive,omar,alex,lolly,felicia m.m:)
Sen på kvällen så bestämmde vi att typ alla skulle sova hos mig,
eftersom jag hade ff:D Vi hyrde någon konstig film och myste bara!
Heheh som vanligt somna george och clive först så dom missade nästan
allt roligt:P vi tog massa roliga bilder och garva sönder åt allt!!!:)

Idag har jag varit med samma personer.
Vi har chillat sen drog vi till pp, där hände det mycket;)
Sen så har jag bara varit ute och cyklat, fett skönt jag har fixat den nu!
Men nu ska jag fixa mig inför skola skit imorgon..
Hoppa in i duschen ska jag också göra:P fett skönt.
Men nu har jag typ inget mer att skriva.

puss&kram
Godnatt

Rosita

(
tyvärr har ingen camra just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0