Underbar dag:P

hejhej bloggen, nu är jag hemma från hh fy fan va jobbigt det var att cykla ända dit sen tbx:P Det var nog för vi gick upp för hammarby backen efter att vi spela blixten, sen när vi kom upp så flög vi drake:P haha låter tråkigt, men det var fan läskigt eftersom när man höll i den så kändes det som man var med den i luften... men sen när jag kom ner så upptäckte jag att min mobil var borta :/ jag blev skitsur och var orlig, men dari säger att den ligger där uppe på berget, så jag och clive går upp igen och hämtar den:D tack älskade bruur!! Men sen så cyklade vi hem, vi var väl där typ 3-4 timmar! Nu är jag så trött efter allt cyklande! Men nu ska jag dra ut och vara med alla :D kisses//rosita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0