D o p <3

heeeeeej bloggen! Idag har jag varit på Ingrids dop, en av det finaste dopen! Hon och linnea var jätte duktiga. Man blev nästan förvånad, ingen av dom grät eller inget blev fel:) Sen hade vi ett toppen väder också! Det ända som var jobbigt var att den taxin jag och farmor åkte med hitta inte till solna kyrka:s så det tog ju fan sjukt lång tid tills man var framme! Som tur så kom vi i tid som alltid!:D Jag skulle tydligen vara min kusins paparzzi som vanligt:) Så jag har tagigt jätte många fina foton på både min och hans camra... Av mig,pappa,alex och farmor fick hon ett halsband med hennes månads sten på och ett hjärta. När jag kom hem så var sophie där och vänade heh:) Hon var ju som VANLIGT sugen på glass så vi åkte med hennes pappa och hans kompis janne till en resturang och vi käkade glass medans dom åt midda:) Sen som alltid hennes gulliga pappa var jätte snäll och körde mig hem till hgs!:) När jag kom hem så chattade jag lite med billy men han var ju på bakis humör:P så inte som han brukar.. Nu tänkte jag chatta lite med några sen sova blire nog!:P
Imorgon kanske jag ska till stan med omar vi får se:D

P u s s. p å. e r.<3
lite bilder kommer nu tänkte jag!



På dopet!<3

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


Sötaste ingu,pingu bby!<3
finns alltid för dig,er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0