L Ö R D A G !

Hello bloggen! Igår så kom jag hem från landet, har haft det underbart skönt! När jag kom hem så tog jag en dusch direkt innan sophie skulle komma:) Så kom hon runt 2 tiden då var jag med henne ett tag snacka om allt möjligt!<3
För sen senare så skulle jag på dop fest och hon skulle på middag med sin mammas kompis. Var vid dop festen runt 5 tiden, där vare MKT folk:D hehe vissa pratade eng för dom kommer från eng! Där vare riktigt trevligt hade toppen väder regnade bara på slutet där när man skulle hem.. Min Älskade faster,farbror och kussen körde mig hem så jag kunnde hämta mina väskor hemma hos mamma! När jag kom hem så ringde jag magela, hon sa kom till oss så det gjorde jag direkt:D har ju saknat dom SJUKT mycket!! Så fick äntligen träffa dom för dom åker ju på sön till synis,borta i 2 veckor till:/ Jag fick ett jätte fint armband av dom från spanien!:)<3 Gick väll hem runt halv 1 från dom! När jag kom till farmor så bloggade jag lite och var inne på Fejjan:D

P U S S & K R A M <3


Juste me!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0