Ändrade planer..

haha nja det blev fan inga bada för mig och ida igår, eftersom det började regna märkte jag och ida:P Så jag och ida stack hem till henne sen fick jag ett mess från mattias(findus) han ville att jag och ida skulle dra hem till petsson hans kompis, vi drog ditt och det började med att dom möte oss sen delade jag och ida på en öl:D Aa sen blev det bara mer och mer... och vi blev bara mer och mer lulliga:P Men sen kom en kille micke och han började med att vi skulle spela massa kort spel öl leken hette en då fick man supa sig full som faaaan!XD SHIT vilken kväll det var, ida hon mådde skit eftersom hon fick i sig för mycket:/ hon smydde och massa skit... men jag hjälpte henne hem som tur var, min pappa han är BÄST.. han sa bra kom hem som typ andras päron blir sura eller vill inte att man ska inte koma hem!:P
Det var fan en grym kväll tack IDA<333 Nu när jag skriver så är jag inte så nykter heller:P

puss/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0