Godmorgon/godeftermiddag

Jag vaknade för runt en timme sen inte konstigt de, jag somnade runt 5 imorrse eftersom jag prata med min billy på msn med hans kompis carl:) Så vad gör man inte för killen:P? Nu har jag och billy bestämmt typ allt, att jag ska hem till han den 15 augusti och sova där samma dag som han kommer hem från spanien. mysmys! Då ska vi bara chilla och ska kolla på en skräckis sen en kärleks film dirty dancing! Älskar den filmen!!! Det kommer fan vara jobbigt att träffa typ hela hans familj, men det kommer nog gå bra hoppas jag!:)

Idag har jag ingen anning vad jag ska hitta på, det är ju ganska tråkigt väder tyvärr!!
Jag som trodde jag skulle få lite sol nu när jag har SOMMARLOV!:p
Bloggar senare ska fixa mig lite!


puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0