Grönan med bruur!

Igår var jag på grönalund med min bruur och hans familj, eftersom vi skulle fira hans födelsedag där..Det var en helt underbar dag, dagen började med att jag stack till min faster i älvsjö och hälsade på.Sen vidare till omar då, han möte mig i blåstut sen lämnade vi zorba och be gav oss hem till han och åt tårta!:)Men klockan gick så vi stack till grönan, det började spö regna när vi kom precis men sen var det toppen väder.Vi åkte väl typ allt, och hade sjukt skojigt!!! glömmer fan aldrig den dagen hehe:) Nu kommer det bilder.


jag och omar i rockejet:P


Omars söta mamma:)


Extream


Omars syrra jennifer och hennes kompis, vi är och äter där!


omar och jag väntar i kön på jetline


Våra åkband:)


Som sakt omar skylltade med denna arm idag hahha:)


hehe jag i jetline:)


HAHAH ser hemska ut, men är i SKRATKAMMAREN!!


Här kommer en till, tjejen som står där kom plötsligt med:P


haha vet inte vad säger du bruur?


Finaste bilden, vi i kärlekstunelln:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0