Helgen..

Som sakt igår som jag skrev lite om att jag skulle ha singstar kväll, det blev det verkligen det var grymt skoj..
Min underbara kusin gjorde lite drinckar till mig hehe jag drack som fan:P satt hos min kusin nästan hela kvällen och sjöng med alla. Somnade väl runt 5 på morgonen då;)

Idag när jag vaknade så var jag ganska trött då ville knappt gå upp!! Men var ju tvungen skulle träffa mitzy en stund i stan shoppa lite för lönen:) Träffade ida och michelle där också, ida hade piercat naven skit fint!<3 Vi drog hem till mini en stund sen till affären och sen hem. Fast sen åkte jag till ida igen senare:P Så kom nyss hem från mattias vi var där och kollade på film mys mys... Nu ska ja äta lite nudlar sen förbereda för imorgon åker till landet då med mamma:)

puss på er !<3
Saknar dig billy olsson<3
tänker på dig<3

Bilder på de jag köpte!

nya shorts,skorna och fick en fotlläck av min bror från grekland:)


skorna igen!


ett annat par som jag också köpte:)


Åt lite nudlar när jag kom hem förut:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0