Hemma nu...

tjaa äntligen hemma från den låååånga tåg resan:p
 Det var fan sjukt läskigt det var typ jag ensam i en vagn och 4 killar...
Alla killarna typ titta på mig skumt.Så jag tänkte jag går av så tar jag nästa,
det gjorde jag men då var jag tvungen vänta på nästa tåg men det var fan inte bättre de!
 Där var jag ensam med en gubbe:/ Men som tur såg han inte mig så när jag kom till hagsätra sprang jag...
sen möte min pappa mig:)Tack pappa älskar dig!

Idag först träffade jag en kille joakim heter han,
Sen efter det så skulle jag på grillfest hos sophie..
Det var jätte mysigt där vi åt skratta och spelade kubb,
såklart vann jag,emma och robin Mitt lag:D
Just nu så har jag snackat med clive,
 på msn och fick se dom på webben!
 saknar dom sjukt mycket..
Ska sitta en liten stund till men sen är det nog dags.
 att slagga ska träffa kussen imorgon vid 1!

Puss natti natti sötisar!


 Saknar er, kom hem nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0