Minnestund

Idag är det minnestund för den underbara kungen mj som nu är borta:/ Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant, men jag lysnar på hans låtar hela tiden för att minnas kungen bättre Just nu rinner mina tårar för mj  när jag ser hans kista på tv 4.

     
Finns ingen som är så bra som dig, älskar dig dans kungen och sångar kungen!
hoppas du har det bra där uppe. Rest in peace


Aa idag har jag jobbat igen i det här skit väderet det var hemskt... jag har fan tröttnat på att jobba eftersom man måste upp så jävla tidigt och sen när man kommer hem så är man helt slut orkar inte göra något.. det blir nästan bara chatta lite sen äta och sova. Men idag gick jag hem till mattias ett tag vi chillade bara och kolla lite på datan:)
Nu snart ska jag väl börja fixa mig inför kvällen. Hörs

kisses/Rosita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0