Norrtälje/stan

hejhej idag väckte mamma mig kvart i 11 och sa kom nu måste äta bussen går snart.. Då klev jag upp och slängde i mig en smörgås med oboj, sen var det bara att klä på sig hitta allt man ska ha med sig:P För jag och mamma hade snackat om att vi skulle åka till norrtälje centrum och shoppa lite. Måste hitta en klänning till dopet sen nya legins lite sånt.Allt som jag skulle ha hittade jag som tur:D Vi åt lunch där borta också det blev lasange med sallad, gottegotte:) Aa vi var väll hemma runt halv 3 och då var ju zorba över lycklig att få se oss hon trodde vi hade lämnat henne:P Men mamma hade köpte en prisent till henne så hon lungnade ner sig ganska snabbt.. Då sa jag jag till mamma jag går ut och solar mig ett tag nu, passa på medans solen var framme;) hämtade våran solstol och la mig på den mamma hämtade ut lite fika med läsk. Vi låg väll där 2 timmar typ. Nu när jag sitter här så ligger mamma och sover medans jag bloggar lite!
Men nu tänkte jag också ta och vila lite, kanske kommer in senare och bloggar:P

P u s s o c h k r a m / R


hehe jag vid buss stationen på landet..
vete fan vad jag gör:P


där är mamma min, vid bussen!


  Vi tog en lunch också!;)


min lunch, gottegotte:)


Brownii:)

Kommentarer
Postat av: Billy

No offence, men din lunch där ser inte så mumsig ut gumman :P <3

2009-08-05 @ 15:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0