Slut på sommarjobbet:)

heeej bloggen äntligen en skön fredag idag. Sen jag kom hem idag har jag nästan bara legat och deggat i soffan sjukt trött, somnade typ när jag tog ett bad:P inte bra! Just nu har jag ringt pappa och undra om han kunnde köpa med sig mat till mig, det skulle han göra:D gott gott Har inte direkt några planer idag, hemma tare lungt eller så kanske jag drar till pettsson umgås med lite folk och tar några bärs;) får se.. Min ida kom hem idag men nu fick jag veta att hon skulle till fucking skåne träffa matte där... trodde jag skulle få se henne idag vara med henne innan jag drar till landet men,men:/
Hade inte direkt något speciellt att säga, jo jag saknar MIN billy<3


kom hem nu!<3


jag saknar dig härtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0