Faaaan vad skönt..

Nu är jag hemma igen det blev ett ganska snabbt dopp i älvsjöbadet.
Det var fan ändå ganska varmt, sjukt skönt. De var väre när man kom upp
då frös jag välldigt mycket, men ändå gick jag hem i min blöta bikini;):P
Aa nu snart efter jag har chattat lite så ska jag sova, Faaaan vad skönt med
fredag imorgon....

Fredag:
Imorgon så jobbar jag först sen ska jag till magelas jobb.
Sen ska jag träffa maloue, saknar henne sjukt mycket.
Hoppas vi alla hittar på något riktigt skojigt:D puss på de!

Lördag:
Då blir det nog grillning med alla, och bada:)
Hoppas vädret håller sig...

Söndag:
Vara med kompisar,bada sola inget speciellt:D<3
Sen hem till pappa på kvällen eftersom ska jobba sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0