Förlåt

hejhej bloggen jag har inte varit här på ett tag nu men det är eftersom jag har inte haft tid.Men nu ska jag förklara lite kort vad jag har gjort i helgen och så.

Fredag
Dagen börjar med skola sen direkt efter så möter jag linn i blåsut, sen drar vi hem till mig och då kommer george ditt efter ett tag. För vi hade bestämmt att vi skulle in till farsta. Men först så käkar vi lite glass och nudlar sen drar vi till farsta och jag,linn vi shoppar lite medans killarna shoppar lite i stadium. Det blev ett par herkules skor,vita tyg skor,jacka,tunika,string,leggins och sen minns jag inte:P men det blev fan hela studiebidraget plus pengar från mamma:) Sen efter de så fikar vi där shiit jag och george hade fett kul där hejsnygging minns du? Men sen ville magela att vi skulle koma till bagis dom grillade där så vi tog cyklen och åkte ditt, jag,linn,omar och george spelade kubb haha det var skoj först spelade jag och george mot linn och omar då vann jag och george så klart;) Sen bestämmde vi att vi skulle köra tjejerna mot killarna:D då hade vi ett av tal tyvärr förlorade vi då men, men sen blev det mys och kolla på film. Aa så vi kom hem typ runt 12 tror jah vi cyklade hem också... det gick fan fort, sen var det typ dags att sova.


Lördag

Jag vaknade runt nio tiden av att magela väckte oss för vi skulle åka till skratt strock i långholmen. Det skulle vara massa kändisar där som är komicker:) Men först var det inte menigen att jag skulle följa med för jag skulle iväg med mamma men eftersom vi skulle iväg runt 5 tiden så var det lungt så jag sprang hem med linn, byte kläder sen stack vi med bilen sen när tompa kom, vi var många som vanligt, hehe det var jag,magela,tompa,clive,george,omar, linntobbe och jena;D När vi kom fram så la vi upp en filt och satte oss shiit vad mycket folk det var!!! Men sen ville alla dra till en strand för att sola och bada, det gjorde vi det var fett skönt alla badade typ:) Där var vi grymt länge, sen gick vi tillbaka för att jag och linn skulle lämna mig vid hornstull så jag kunnde möta mamma i fridhemsplan. Så skulle vi till malena hon fyllde år, var där några timmar men sen stack jag med en kompis julia tbx till långholmen. Då var jag med alla igen, sen på slutet så bestämmde vi att vi skulle ta lite pant burkar, det blev fan 917 kr:D:D:D Men sen åkte vi hem med tunnelbanan och hemma så satt jag och george uppe och snacka om allt möjligt somnade runt 5 tiden.

Söndag
Idag är det morsdag så jag stack hem ganska tidigt för att fira mamma men först så plocka jag lite syrener till henne för hon älskar såna, sen så åt vi god middag hembakade pizza blev det med efterätt till.men sen senare så stack jag till rudd och var med dom ett tag och tillslut somnade jag och george i jenas säng:) Men sen kom jag hem till mamma runt 10 tiden för jag skulle logga in på datan lite sen somnade jag :P

                                        
                                             
                               
                                                                                              R.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0