Första dagen på jobbet...

Heeej nu är jag äntligen hemma från den långa dagen, jag började jobba hos min pappa idag. Det var jätte kul lärde rendan käna några som jag jobba med, sen på dagen helt plötsligt så gick min piercing av men som tur hade en av killarna också hål i tugan och han hade piercing med sig:D så jag fick en av han, fett snällt ju! Sen när dagen var slut så hämtade sophie mig i slussen och vi åkte för att tanka sen träffa vi george,clive och tobbe i nypan. Då var vi där ett tag med dom, det har ju varit toppen väder.... men det är ju lite osis att man jobbar men man ska ändå inte klaga man får ju ändå pengar och lite sol på sig också!:) Sen har jag ändå bara varit och åkt moppe med kompisar. Men nu snart för jag kom hem ganska sent så ska jag ta ett snabbt bad, sen blir det väl sova men herrråå ska dra nu.

Kisses/Rosita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0