Godmorgon...

heeejsan alla sötnosar heh det blev inge skola för mig idag heller, för jag somnade runt 3 sen pratade mina pappa och min bror så högt imorse så jag vaknade då var kl 6 sen somnade jag om. Då vaknade jag runt halv tio och så börjar man tio:P så det blev inge bra med den saken! Aa jag kläde på mig sen tog jag tuben till svedmyra sen bussen. För jag tänkte att jag skulle åka till min mamma, men då var det ingen hemma eller så, jag cyklade till enskede skolan och som tur hade min lillebror ute jympa så jag fick nyklarna av han:) Nu sitter här och bloggar lite. Men nu ska jag tydligen gå ut med zorba. Bloggar senare ikväll kanske.

kisses/R

jag saknar dig gumman:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0