Helgen..

hejhej bloggen förlåt men jag ahr inte haft någon tid alls:/ Men nu kan jag berätta lite snabbt vad jag har gjort i helgen.

Fredag:
Jag hade studiedag, så jag var på sommar möte hos pappa,
eftersom jag ska jobba där:)
Sen efter det gjorde jag mig iordning till att gå på student fest.
 Jag möte milla i haden sen åkte
vi till kattas skola, sen vid 1 tiden så sprang hon ut med glädje:D
 Åhh jag vill också at studenten...
Men sen satck vi hem till dom och vänta på katta som åkte flak ett tag,
 sen när hon kom åt vi och fika och drackXD
Aa senare på kvällen åkte jag hem till rudds,
george han hade bråkat med magela så han stack till moster.




katta


Lördag:
Aa vaknade med att det var frukhost på sägen av underbara magela:)
Sen var jag på väg för att träffa ingrid,
det är min kusins första bebis.
Vi gick ut och fikade medans sötnosen låg i vangen och sov lite,
 Åh jag höll henne
hela tiden... Så himla sööööööööt<3
Sen efter jag hade varit där i några timmar så åkte jag hem.
Men då sa magela killarna gick alldeles nyss,
 så jag sprang till tunnelbanan och vi åkte till kulturhuset.
Det var någon tävling där idag som alla fick testa på popping:D
jag såg baby bang:P rörde honomXD hahah

 
       jag och ingrid, sötaste<3                                                      Ingrid&jag i bilen:)

Söndag:
Jag och george var uppe så jävla länge så idag är jag helt slut, skulle iäntligen träffat ida.
Men som sakt jag hade så jävla ont i huvudet:/ sorry ida Det har bara varit en mys dag:)<3


                             George&jag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0