Samma idag igen:P

Heej bloggen, jag känner att det blir mindre och mindre här nu det börjar bli tråkigt:p men ska försöka skärpa mig. Idag så träffade jah min bästis ida, hon kom till blåsut sen kom george och clive sammtidigt:D så vi gick hem till dom ett tag, sen hem till mig åt korv och lite glass:P Senare bestämmde jag och ida att vi skulle dra till kungsan för att se var det var där, men det var typ inget eller det var smaka på stockholm men vi gick runt där sen drog vi till frysen eftersom george skulle ha träning men det var tydligen igen... så ida sa vi åker hem till mig och åker moppe:D:D Vi åkte runt älvsjö,högdalen och johanskytte:) Jag fick köra det var skit roligt! Men nu ska jag börja fixa mig tills jag ska sova.

Puss&kram

Kommer ALLTID älska dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0