Sön/Mån

heej bloggen sorry men har inte haft tid att blogga, det började med att för när jag kom hem igår hade jag sjukt ont i huvudet eftersom jag hade varit i solen/ericdalsbadettyp 5-6 timmar med chiren,avesta,fanny,mikis,tobbe,george,lillebror och amir:) Sen kom det massa andra lite efter. Jaa vi var bara där och solade och hade det grymt skönt:) Fick fan lite färg:D mer kommer det bli!!!

Nyss kom jag hem från sophie hennes pappa körde mig hit, fett bra så slipper jag släppa på min STORA radio bland alla:P Men nu sitter jag bara på ballkogen och chattar med sötnosen billy från spanien:D miss you!
Jag och sophie har bara chillat och käkat på donken med hennes pappa.


puss&kraam

Finns här för dig älskling, hoppas du vet de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0