Torsdag då..

heeeeeeeeeej bloggen kom nyss hem till pappa har varit hos min farmor fikat med henne hon fyller 81 idag:)
Grraaaaattttiiiisss till VÄRLDENS underbaraste farmor, älskar henne! Har träffat chiren ett tag idag också för hon skullle låna min pappas radio. Aa vaknade hos rudds, sen nu ska jag packa och fixa mig lite ska ut och äta pizza med min kusin och hans familj:) Förlåt men jag har inte bloggat nu igen men har inte suttit så mycket vid datorn. Igår träffade jag sötnosen ingrid, hon typ älskade mig, hade en jätte mysig dag med ingrid och karin! Men nu måste jag röra mig.


puss på er /Rosita


Grattis farmor,gammalbild<3


träffade sötnosen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0