Vilken dag asså..

Hello nu är jag här igen idag har det varit en ganska skön dag pg av vädret men arnnars är jag välldigt trött nu önskade fan att det kunnde vara fre imorgon men det är ju bara torsdag... Men jag får klara mig har ju robin och anton skönaste grabbarna som jag jobbar med!:) ÅH måste bara berätta en sak, vi alla tog en glass paous vid en bro där brukar det tydligen vara massa måsar som brukar sno glassen:P då idag så sträckte jag ut handen och direkt kom det en mås och tänkte ta glassen:S:P men det var fan roligt för sen blev den sur och bajsade på antons ARM!! hahahhaha jag tror fan jag inte har garvat så mycket på länge:P och anton han garvade fan själv! Aa sen efter jobbet så träffade jag sophie och hennes mamma för det var tänkt att hon skulle ta hål i tugan idag men eftersom hon hade tagigt en i prem så fick hon inte de, men hon ska tydligen ta imorgon med sin mamma. Hoppas det kommer gå bra för dig gumman, tänker på dig.
Nu tänkte jag ta en dusch och kanske kommer tbx sen.

Pusssaaar/Rosita


Hello:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0