25/3

Hej bloggare:)
Förlååt men jag orkade inte blogga igår, Men igår var jag på teater med skolan som jag skrev igår. Den varfaktiskt riktigt braaa. Sen efter så skulle vi tbx till skolan och ha eng med det blev inget för våran lärare var typ sjuk:) FAN SKULLE LYSSAT PÅ carro;) Aja men sen kom jag hem och fick höra att george hade slagigt ut s tand:/ Så jag stack direkt till tandläkarn fö att se vad som hade hänt... Men nu som tur mår han bättre har bara lite ont. Aa sen senare så stack vi ut och då glömmde jag mobilen hemma, så carro fick inte tag i mig:P men sen hämtade jag min jacka och då hade jag typ fått 10000 sms från henne och andra, Men som sakt jag möte henne för vi skulle dra till jobbet, Så vi chilla lite hemma hos rudds sen stack vi till jobbet. Nu har vi fått skit mycket jobb :) PENGAR:D hahah
Jag var fan fett hungrig men efter jobbet stack jag hem och sen hjälpte jag magela i tvättstugan vi hade jätte trevligt där hhehe:) Men sen ringde tompa och sa maten är klar så vi stack hem och åt en jätte godmiddag som vanligt;);)!
Efter middan var jag fan helt slut så jag gick och la mig på ängång! A det var det jag gjorde igår.

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0