Badade nyss:)

Morsning korsnig:)
A vad gör alla ? själv så kom jag nyss upp från badet, har tvättat håret och rakat mig ;)
Jag badade fan typ en halvtimme så nu kommer jag försent till min första lektion:P hehe bilden.
Men,men vi har det är jävla livräddnings testet idag:/ hoppas jag klarar det på 4 min!:) Sen efter skolan ska jag träffa min kontakt ... och snacka lite med henne har fan inte träffat henne på sjukt lääänge. Sen efter det ska jag möta clive&kiara vi ska hem till min mamma och hämta pengar som jag fick av pappa:) Aa men idag ska georege&clive på sin träning också och då ska jag nog henka med och snacka lite med en snubbe som är lite kpt i mig:P hahah
Men nu har jag fan inte tid mer att sitta här jag måste sminka mig och klä på mig.

puss&kram
Rosita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0