fuck..

A igår så blev det tårarna som rann igen för jag snackade med ida och hon berätta det att hennes kille skulle flytta på tor:/ Hon mådde inge bra, sen själv så mår jag inte så bra fan att kärleken ska vara så....Men tack gumman för att du orka och att du stötta mig, jag kommer alltid älska dig vad som än händer. Du är fan mitt allt syster,tvilling,bästis helt enkelt min andra halva!<3 Nu när du mår piss så gör jag det också, det som är värst är att vi ska ses på fre jag kommer fan inte palla så länge nu:/ Men nu så får jag hoppas att allt blir bättre!

Hoppa i badet!
Men nu ska jag hoppa i badet sen äta lite frulle, och dra mig till skolan fast jag inte äns orkar..
Aa sen så har jag min kör grej idag men vet inte om jag pallar gå, vi får se hur det blir.

puss&kram
Rosita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0