Lördagen

Igår vaknade jag hos rudds eftersom jag sov där, sen så skulle jag möta ida i blåsut. Vi skulle be ge oss till farsta för att ta en fika och jag solade solarium:) brun blev man men lite röd i ansiktet:/ Det var jätte trevligt och det känndes skönt att få träffa en som betyder mest och jag och hon kan snacka om allt! Vi snacka mest och killar och olika problem som vi har just nu. Senare så skulle jag hem till rudds igen och hyra film med jena det blev exorcismen. Men nu ska jag umgås med jena hare så bra så länge så bloggar jag senare.

puss&kram
Rosita


                               jag älskar dig bästevän!<3

Kommentarer
Postat av: Ida

JAG ÄLSKAR DIG

2009-03-22 @ 21:26:49
URL: http://aabsolutidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0