Mår bättre nu:)

hejhej, Tack och lov så går det framåt. Jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde inatt och på morgonen. Det är tack vare alla mina underbara runt om kring mig<3 Idag i skolan har det fan varit ganska chill vi hade påsk pyssel och så fick vi äta massa godis:) gottegott, hehe jag är så snäll så jag tog med lite till clive;) han blev jätte glad när jag kom och möte han vid bussen när jag hade slutat. Sen så snacka vi om massa saker skönt det behövdes verkligen!!

Men nu hoppas jag att det går fram så här, sen att min ida ska må bättre!
Aa och nu snart ska jag ut och träffa felicia en stund chilla runt i dalen blir det nogXD För clive&george är hos sin moster pg av vissa saker... Men nu messar hon mig kom,kom så nu ska jag dra ut.

puss&kram
Rosita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0