upp och ner

Hej alla söta bloggare!
Inatt så sov jag inte så mycket pg av jag mådde inte så bra, jag hade så mycket att tänka på och jag grät ganska länge. men som tur så har jag min bror clive som låg och snacka med mig jätte länge. tack gubben!
Sen så messa jag med ida tack gumman älskar dig. Det är fan ett stor problem med kärleken..:/
han som jag älskar mest och kommer alltid älska. Men nu får jag tydligen leva med de:/ hoppas det går över snart!
Idag när jag vaknade så blev det våran goda kladdkaka till frukhost:) hehe gotte. Sen så börja jag fixa mig innan jag skulle iväg till tandläkaren jag skulle åka till medis och få reda på om jag skulle få tandställnig....
Men han som jag snacka med tror nog att jag inte behöver ha det:) Det var skönt att jag kom i tid till skolan sen för det är så mycket man ska göra inför påskolovet som är om typ 2 veckor:):) Men nu så sitter jag på min lektion och den är slüt så nu ska vi gå och äta lunch, det blir wock med nudlar:P Så jag bloggar senare om vad som har hänt under dagen.

puss kram
Rosita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0