rudds/jobba

hejhej alla söta bloggare.
Idag efter skolan så drog jag och carro för att sola i 20 min, jag blev fan ganska brun:) Sen ville carro henka med mig hem till rudds, så vi stack ditt och vi fika lite hehe sen så la vi hos i george&clives säng och typ somna:P ne men bara tog det lungt tills boysen kom hem....
Carro hon blev rök sugen så jag&hon gick för att möta clive:D Aa sen gick vi hem igen och chilla med dom men sen var vi tvungna att dra hem till carro för vi ska äta pizza sen ska vi dra till vårat jobb!:P Sen blir det att carro ska vara med linn och jag ska hem och mysa med rudds:D puss på en underbar dag förutom skit vädret då!!!!!

puss&kram
Rosita<3carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0