sjukt trött.

hejhe! Har nyss komit hem från badet i farsta, Vi hade livräddning idag som gick på tid, som tur gick det skit braaa:)
Men jobbigt vare eftersom jag fick typ kramp i foten men ändå så simmade jag 8 längder. Sen när jag kom hem till rudds så chilla vi lite sen gick vi alla ut, sen henkade clive med mig för att träffa min bror och jag skulle få pengar och lite kläder. Sen såkart köpte vi en coola och lite tuggumi:) Aa men sen gick vi och hälsade på min farmor fick lite våfflor och glass:D gottegotte. Men sen så gick vi tbx till george&andreas för att spela med dom. Men jag stack in för att vara lite med jena och sitta här och blogga :)<3

puss&kram


jag innan jag skulle till skolan:)XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0