Åkte utan hjälm:P

HejHej kom nyss hem, ska berätta lite kort fattat vad jag har gjort idag, först kom sophie hämta mig med moppen. Sen så åkte vi hem till henne för jag skulle hjälpa henne att stryka kläder:P haha vi sög på de. Innan det så gjorde sophie lite paste med några kryddor i gottegotte:D Mh när vi var klara så bestämmde vi oss för att åka till lönn träffa george:) Där som tur var han, vi alla 3 åkte lite moppe. Sen stack jag och sophie hem till mig skulle bra hälsa lite på mamma! När vi kom tbx till lönn så sa tompa att vi skulle till enskede krog, efter som det var match där sen vi skulle äta pizza. Men sophie stack till sin kille och jag och george stack till ip:D Där spelade vi lite boll och hade mys i gräsetXD hahha men det var skit kul. Sen ringde omar och vi sa kom de gjorde han efter ett tag, vi gick tbx ch dom åt lite jag kan ju inte äta fortfarande:/ vi kolla lite på matchen också! Aa men sen ville george och omar tbx till ip så då stack vi dit dom dansade och sen fick dom för sig att spriga NAKNA på fotbollsplanen:P hahah det var skit skoj! Men sen var kl runt halv tio så vi började rulla oss hemåt eftersom det är skola imorgon. Mh sen var vi utanför george och han sa att han ville följa mig hem och ändå skulle han rasta kiara, så vi snacka lite på gården. Så kom jag hem runt halv 11 och nu sitter jaghär och äter nudlar med bröd:D Mycket nudlar för mig blir detXD Men nu ska jag dra natti natti<3

puss&kram
Rosita



Tänker på dig gubben, hoppas allt kommer gå bra!
Älskar dig bruur<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0