Förlåt.

Hej hej bloggen
förlåt men har inte haft tid att blogga.


Fredag: var i skolan, vi skulle ha en vår fest,
 men varken jag eller carro palla gå på den.
Så jag stack hem och var med george och linn,
hehe eller kolla när dom pluggade:P Senare på dagen
så skulle jag hem till min kusin och grilla:)
då åkte george hem till linn och sov där!


Lördag: Jag vaknade upp hos min kusin, marie hon säger du måste gå upp nu du har fan sovit i 13h.
Skönt vare i alla fall, sen gick vi ut på gården.
Senare sen så skulle vi hem till min kusins kompisar och grilla igen;)
Det var jätte mysigt och underbart väder:D
Sen runt 9 tiden så börja jag röra mig hem och då träffa jag george,clive
tobbe,maloue,linn och omar:) alla vi skulle tydligen sova hos rudd!
Vi var typ ute hela kvällen men sen gick vi in
för det började bli kallt.Då kolla vi lite på tv och
bara tog det lungt jag masserad george:P
nattinatti

Söndag:
Jag vaknade av att linn kolla på sin mobil,
då var klockan bara 8 på morgonen:P
Så vi somande om en stund till, sen vakande typ alla andra:)
Sen sa vi att vi ville åka till tyresö skog.
då sa tompa a det kan ni göra jag kör er ditt sen tar ni bara bussen hem.
När vi kom fram så bestämmde
jag och maloue att vi skulle bada:) det var svin kallt,
sen linn och var helt galen hon slängde sig ut med ett snörre:D
Aa vi alla 3 badade typ 1 timme, sen när vi kom upp så gjorde vi en brasa
tills det kom två töntar och ba ska vi ringa
polisen eller? vi ba öhh ne, sen släcktes den och vi drog hos till bussen.

Det har varit en underbar helg!<3
kisses/ Rosita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0