Godmorgon.

HejHej!
 Ja nyss vaknade jag, hehe inte så konstigt för jag och billy låg och snacka o allt möjligt runt 2 timmar igår:P Så när klockan ringde idag så vaknade jag lite snabbt men sen somnade jag om fort igen;) Därför blev det inge skola för mig idag, hehe faaan jag måste ju skärpa mig nu innan sommaren och jag måste ha mina pengar! Aa nu snart så ska jag äta lite nudlar till frukot hehe:) sen ska jag hoppa in i ett varmt skönt bad. För mitzy messa mig nyss och ville att jag skulle åka till Årsta med henne, så varför inte ?:P men jag måste som sakt göra alla mina grejer först;) Men nu ska jag käka lite nudlar, vi hörs

Kisses// Rosita


Rosita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0