Onsdag.

Igår så var jag jätte duktig måste jag bara säga mig själv, jag pluggade på rasterna i skolan sen stannade jag till och med en halv timme extra i skolan, hahah men nu är jag klar med allt innan betygen så jävla SKÖNT:D sen när jag kom hem så var jag med några kompisar ¨chilla runt ute lite. Men sen gick timmarna och då var det dags att dra sig till blåsut och möta carro för vi skulle till jobbet det var våran sista dag denna termin:):P När jag kom hem så hade min pappa köpt pizza åt mig, älskar dig pappsen!

Sen senare hade vi problem med denna F....!
a igår så började min brors EX ringa min bror och massa skit:S Hon är fan sjuk i huvudet... hon börjar hitta på massa skit!! jag pallar inte med henne och hon börjar snacka om polisen och massa skit:S Jag säger bara din f....om du rör min bror vänta bara!! Du tror du är cool nu för att du har en annan killen hahaha:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0